10 December och namnsdag!

Har haft världens sämsta namnsdag idag...
trots att jag fick Toffifee och café latte av pappa... <3

Jag har världens bästa vänner att ha o göra med varje dag, alltid har man någon :)
Men trots det är det oerhört ensamt, fast jag inte är det..
jag kan ta åt mig av småsaker och göra världens grej av det..

jag är grymt svår att ha o göra med när jag är så här och just nu känner jag bara sorg o saknad..
Framför allt saknar jag min storasyster så oerhört mycket...
 vi har levt tillsammans sen jag föddes och nu har vi vart utan varann i snart ett halvår.  ;(
Jag vill bara säga att jag älskar dig!! lika som jag älskar mamma och pappa och alla mina vänner..
käärlek till er <3

image7

Kommentera gärna :)
Postat av: Syster

Hej basta syster! Hoppas du fick smset jag skrev. Jag saknar dig med! Har haft daligt batteri pa mp3 sa var utan idag pa gymmet, och da kom jag och tanka pa dej nar de spela linking parks lat. Kom ihag nar du fick den i paket av pappa:) Har tyckt att vi kanske inte gjort sa mycket systerligt, men nu jag tankt pa det sa har vi vart pa skivstang och tranat tillsammans, vart ute med hundarna, sprungit, tjaffsat och sa vet jag hur sur du varit ibland nar jag alllltid var med jocke vissa ganger:) Vi far ta och styra upp det dar battre nar jag e hemma igen
och ha en dag bara for systrarna andersson en gang i manaden minst:D Hur tycker du det later??? miss u! Pyssssar

2007-12-13 @ 04:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0