Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan.

Allt börjar äntligen gå åt rätt håll igen.. om man bortser från småsaker .
Idag har jag funderat och tänkt extra mycket på min syster..själva tanken på att hon äntligen ska få träffa sin älskade pojkvän igen...om bara några timmar möter hon upp han på flygplatsen i USA :)
jag önskar dom två underbara veckor tillsammans i San Francisco :) 
och man önskar att de var man själv som åkte dit nu, men de får bli senare <3

Jag tror detta kan leda till något bra, jag känner det.. 
Me so happy :) <3

Jullov, Julafton, Nyårsafton...2008.. vilken höjdare :)
2008 ska bli ett bra år, inte alls lika sunkigt som detta.
bara några dagar inpå 2007 lades jag in på sjukhus och därefter har allt bara gått utför.. med sommaren som undantag, den var underbar :) 
Men 2008 ska verkligen slå allt. 
Belive me! <3


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0