Förkylningsblåsa!

Idag har varit en hyffsat bra dag egentligen.. förutom att jag ständigt blir påminnd om min förkylningsblåsa i underläppen som gör förbannat jävla ont :P  Har väl varit ganska rättretlig pga det också.. men Draman livade upp allt som vanligt :) Så efter draman bar de av till stan o där gjorde man en del nödvändiga köp!  Ett par jeans, en bh och en jättego tröjja med hängande krage, I juuust löve it!

Äntligen Fredag.. om 105 minuter :D
Efter skolan åker jag, sandra och malin ner mot willys för att möta upp linnéa.
sedan är de middag på donken som e planerat och därefter kommer Idolbussen o hämtar upp oss vid willys :D
Ska bli aaaaaskul, jag längtar som fan :D
G'natt <3


image5


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0