Handledarkurs

Ja, då va handledarkursen för övningskörning äntligen avklarad. Den pågick i hela 4 timmar. Men så himla booring som alla andra säger att de är, tyckte jag inte att de var :)
Våran instruktör var jätte trevlig och bra så man lärde sig en hel del istället för o sitta i bänken o sova, som pappa var påväg att göra :P

När det hade slutat och vi skulle gå till bilen som stod i s:t pers gallerias car park.
men de va bara de att när vi skulle ta oss in där var det låst o de fanns ingen annan ingång.
En annan familj som också var på kursen stod där tillsammans me oss o väntade in securitas som lovade att komma.

Hursomhelst har de vart en seg dag, förväntar mig mer av morgondagen faktiskt.
Multimedia & drama, sen blir de julklappsinköp som gäller tror jag.  fast träna på gymmet skulle inte sitta helt fel.. :)

jag vet inte vad som flyr i mig, det är bara en instinkt jag har...  <33

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0