Lördag från topp till tå!

Dagen har sett ut följande:
uppstigning halv 12.. MYCKET MYCKET TRÖTT!
ca halv 1  var jag och Linnéa på vår väg ner med våra hundar till julmarknaden i Alunda :)
runt halv 2  lämnade vi centrum efter en timmes drygande, var bara trams alltihopa ^^
14:24 Åkte jag och Linnéa in till stan tillsammans med Niclas och Fabian i hopp om att köpa julklappar. 
dock var de bara niclas som hitta en julklapp tills sin farmor, men de va ju bra! 

Efter att jag har skämts ihjäl pga att jag alltid lyckas utlösa larmen när jag går ut ur vissa butiker.
Det drabbade oss idag på Kicks och Åhlens xD
Det är inte bara väldigt pinsamt utan de e ju väldigt anklagande också.. 
men på kicks sluta de me att jag fick lägga ifrån mig mobil, plånbok och kamera på en bänk.. eftersom de va de enda ja hade på mig :S
då pep det inte när jag gick ut minsann.. och när jag sedan fick gå ändå o tagit alla grejjer igen.. Då pep det inte heller!! ;/

På åhlens däremot tjöt de bara i 2 sekunder o där springer ju alla människor igenom samtidigt så ingen annan än jag kunde omöjligt veta att det var JAG som pep xD  Haha måste bara berätta om en rolig gubbe på åhlens.. jag vet att man inte ska skratta åt sånna.. men de var inge allvarligt fel på han förutom att han sjöng och härmade ljud så som hosta o harklingar xD  "resonera mera köp mera" eller va han sa/sjöng hela tiden.. ( rätta mig om jag har fel)
det gick inte att hålla sig för skratt i allafall!

Sen kolla vi runt lite överallt o sedan vart de "middag"  på pinoccio.. mycket smärrigt!
därefter hade alla affärer stängningsdags så vi åt en glass på donken o sen for vi hem. 
Eller aa efter att vi dumpat linnéa fick vi vänta länge på bussen. så vi gick in på centralen o satte oss.. 
Där hade ett förvaringsskåp total lackat ur.. uttagningsavgiften vandrade från 2000 till 10 000 medans vi satt där i en halv timme, om inte mindre. 
 När siffran gick upp mot 10 000 stod de bara FEL på displayen på skåpet.. Det som var roligast me de hela var att alla människor såg de där o försökte åtgärda de.. x)

kvällen i alunda tillbringa jag sedan tillsammans me sne kickersserna Niclas och Fabian också.
Jag debuterade i Fifa och mot slutet var jag svår att klå :D
o då hade jag gått från totalamatör till förstklassig amatör :D ^^
 
Roliig lördag med andra ord!
Men nu är det sömn, sömn och åter sömn som gäller!
Ciao <3

Kommentera gärna :)
Postat av: Syster

Heeeeeeey sweeet swede!jaaa dar ser man!:) bloggen ar fixad ser ja;)
later roligt de dar med idol=)haftigt!
ska spara adressen nu i favoriter. Ha de bast minisyrran!pussar

2007-12-09 @ 08:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0