Lucia 13 december.

Idag dumpade ett stort paket ner i vår brevlåda :D
o vem var det ifrån om tomten själv från andra sidan jordklotet :)
Men nu måste man hålla sig ända till julafton.. men jag kan ju nöja mig ett litet tag med att jag vet va som finns i :D
Kläder o godis, Kläder o godis :D

Det dumma me sånna där USA paket e att man e tvungen o skriva vad det innehåller.. o nyfiken som man e så kan man bara inte undvika o kolla på den lappen (A)

i övrigt har det varit en bra dag i stort sätt.. Fick en kraftfull huvudvärk av kylan, jävla kärring till busschaufför! :P

Saknar tiderna från Olandsskolan riktigt ordentligt nu. Sommarkören, Luciakören och all musik över huvudtaget.
På guc blir de väl inte så mycket sjunga av direkt..men en kör förening e på gång, de ska vi se till! =) 

Aja Trevlig Lucia på er! :) <3

image9


Kommentera gärna :)
Postat av: Syster

hm... ja klader och godis, nagot i den stilen iaf:P hihi. Skulle kunna kopa hur mycket som helst och skicka hem som jag hittar har, men men allt far ju inte plats och det skulle bara gora hal iplanboken
med;P
Happy Saint Lucia with Lussecats som jag sager:D

2007-12-14 @ 06:44:06
Postat av: Lillasyster

haha ååh, ja hål i plånboken e inte bra... fråga mig x)
men blir väl bättring såhär efter jul.
Happy saint lucia with lussecats då :D

2007-12-14 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0