Syndabock!

Yeeess! Jag har gått och blivit en syndabock!  Hurra, grattis till mig!!    ????? :S
Jävla idioter och omogna e vad dom är... JAG HAR INTE GJORT NÅGOT! 
Men har man problem är det inte lätt inte.. stackarnaaaaaa!
Förpestar mitt liv gör dom iallafall trots blockeringar o allt. 
Dagens idioter är bara ordentligt sorgliga!

....
Dagens eftermiddag och kväll har ändå gjort så att allt går åt rätt håll igen.
Efter engelskan åkte jag ner på stan o kollade runt lite och köpte julklapp till syster gjorde jag också.
Nu vart du bra nyfiken va? ;) Därefter stötte jag på Tonjelainen som såg ut som ett yrväder utanför fotoaffären "vart är jag någonstans?" kom det ur henne.. haha, i uppsala tror jag tonje :D
Därefter hade jag fika-dejt med Emma efter att hon klippt sig.. riktigt tjyysig frisyr hade hon * pratar snorpigt*
Det var himlans mysigt :)

Ibland är det bra att lyssna på mamma, hon kan komma me rätt smarta grejjer ibland.. som att jag inte skulle ha tagit mina ballerinaskor när det var flera minus ute.... Dumma mig som vanligt!
Jag har förfryst hela dagen både inne och ute.. så nu har jag tinat upp mig i bastun, totally lovely! :)
 
nejmen slut på skrivandet för nu vart jag sur igen.. Vilka jävla humörsvängningar jag skaffat mig x)

Over and out / Maliin


Kommentera gärna :)
Postat av: Syster

men lilla lilla syster da! ta inte at dig!Och lyssna pa mamma:P haha, du ska alltid halla pa sa, hihi.
Ja vad kan det vara???*Nyfiken* Skot om dig syster! Bamsekram

2007-12-13 @ 04:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0