hej hoe my broe

Planerna jag smed igår kväll, att jag skulle vara hemma från praktiken idag
blev imorse sanna, då jag vaknade stup-i-ett hela natten och därefter när
 alarmet ringde ( ja, jag ställde alarmet trots planerna) och hade en ond hals.
Sen så var jag krasslig i halsen hela morgonen, men nu hostar jag mest ^^
uuh jag hatar detta, att behöva vara hemma från praktiken e en plåga....not ;)

Nejmen vi har ju bara en veckas praktik kvar nu och jag kan säga att
jag längtar tillbaka till skolan efter 6 veckors ledighet :)

Tränade Skivstång/intervaller-pass på friskis och svettis igår
och det var riktigt kul och jobbigt....!
Efter att vi kört skivstång i 45 minuter så körde vi 15minuters kondition,
1 övning/ minut

Tanterna höll på att dö där ett tag

Får se om de blir qvarnen eller inte imorgon, det återstår att se :)

istället för att träna styrkemedel ikväll så ser det ut att bli en kväll framför tvn.. UÄH!



image27



A <33

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0