Krutudden vaknar.

Idag har jag haft en händelserik och mysig dag.
Imorse när jag kom till praktiken så satt jag mest o gjorde ingenting
så då kom jag och tänka på killarna som skulle uppträda med
sitt projekt på bruks idag.
så rastlös som man är tar man en stund ledigt o far iväg till gimo :)
Lunchmys tillsammans med KMTarna var precis vad jag behövde.
Skönare människor finns nog inte, jag gillar dom:)

Träffade kusin simon och lite andra trevliga människor,
som erik hedlund den gamle räven..o alla andra som man inte träffar så ofta.

Efter att ha avnjutit en god lunch på bruks så for jag tillbaka till
 praktiken igen, någon måtta får det ju allt vara, jobba måste man.


Sen på eftermiddagen hade vi fullt upp, plockjobb så de hette duga.
Jimmy våran vän kom in och pratade som vanligt, haha dom e så söta dom där.
Han e duktig på flytande engelska må ni tro, ooh nej ;D
Tänk om man kunde få tro att man var bäst på allt som dom, va bra allt skulle vara.

Efter en lång och glassig eftermiddag på qvarnen så kom älsklingen och mötte mig.
Därefter har vi ätit god mat och vart ute och gått på långpromenad.
Ända bort till krutan faktiskt..och oj vilka minnen de väcker..och vilken längtan! :)
Nu ska vi bara mysa och kolla på Grey's anatomy :D<3

Så ha det bra, C ya :) <3

Kommentera gärna :)
Postat av: Jeppe

Får tacka för gitarrbärandet Mölle!

2008-04-02 @ 23:03:25
Postat av: malin

de gjorde jag så bra så! ja bjöd på skön musik i korridorerna :)

2008-04-03 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0