MITT ALLT

Det är så himla mycket jag känner inom mig just nu men jag
vet inte hur jag ska kunna få ner det i ord...
Jag har varit frånvarande länge här nu, likaså i IRL..
Förkylning och jobbiga vänskapsförhållanden har varit grunden till det..
Jag har varken haft min vanliga energi eller mitt glada humör hos mig..

Men det gör så fruktansvärt obeskrivligt ont att bli sviken av en
 väldigt nära vän ska ni veta..

Det känns som att min grundstomme har rasat..
den som alltid ska finnas där för att allting ska kunna hållas uppe.

Allt vi hade tillsammans var inte värt ett skit, tydligen..
Men roligt att någon kan må bra av det här och den någon..är inte jag.


jag kan inte ens få ner vad jag känner i ord... ;( </3

Kommentera gärna :)
Postat av: Jeppe

Ord är bara ett hjälpmedel att försöka förmedla känslor. När orden skapades visste man att de aldrig skulle kunna förmedla helt ut. Bara en bråkdel av känslans egentliga betydelse.

2008-04-25 @ 18:53:48
Postat av: annicaa

malin du är för underbar för att behöva känna såhär. jag vill kunna hjälpa dig :S

2008-04-27 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0