Övningskörning

Hej hoes!
Idag var jag hemma från praktiken igen.. har bara sovit, tagit de lungt o vart ute o gått :)
Sen när pappa kom hem så åkte vi ut i snöyran och övningskörde.
Haha, lite skraj e han allt när jag sitter bakom ratten, medans jag e cool lugn.
Men det har han ju ingen anledning till att vara, jag som kör så fint ;P
Lunda flygfält var stängt så vi åkte vidare till gimo o körde lite på bruksparkeringen.
Man kan inte rå för att man sitter bakom ratten och ler, man sitter ju liksom där
själv bakom ratten, efter alla år i baksätet :D xD

Och planerna är att körkortet ska finnas i plånboken innan Augusti är slut.
Så nu blir det mycket teoriläsning och mycket körande. ser fram emot det :)
 
Imorgon blir de qvarnen och hårdjobb och njutning som sista dagarna där nu
sedan blir de tillbaks till skolan nästa vecka, ooye :)



Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0