Tröttsamt

Idag är det torsdag och vi har haft fullt upp på qvarnen hela dagen.
Jag och märta har jobbat med klädtryck hela dagen, riktigt effektiva har vi varit.
P3 e grymt bra underhållning på jobbet måste jag säga,
jag vet inte var dom får tag på sina radiopratare någonstans,
men på något udda ställe måste det verkligen vara, haha :D

På lunchen gick jag hem till mormor och käka o la mig framför animal planet.
Kollade först på ett program om älgar som växte upp med männsikor,
så nu tänker ja gå fram o klappa första bästa älg ja ser i skogen :)
Därefter kolla jag på något äckligt insektsprogram o sen tog jag en power nap <3

Dagens rosor borde gå till den otroligt snälla busschauffören
som var uppmärksamoch såg mig springa som en bistucken humla
 för att hinnna med bussen ute vid kyrkan..
Så han stannade kvar efter att ha släppt på en annan o sen bara skrattade
 han åt mig.. Varm vart man åtminstone ;P

Sen träffa jag heffsi på bussen, de va inte igår :) 


Sen så sa Märta idag att jag får om jag vill sommarjobba på qvarnen..
HELL YEAH :D
de e ju perfekt! Så nu har jag iallafall ett sommarjobb som e kirrat :)

nu ska ja ta ytterligare en powernap och sedan ska jag iväg o träna
 friskis och svettis! :):):)
Ha det bra mina vänner!

Puss kram och nyp i stjärten!

Alexander <33

image24


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0