Helg och knutmasso :)

Inte mycket har hänt denna gråa tisdag. Stannade hemma för o vila upp mig o bli ännu friskare idag eftersom jag åkte hem igår när jag inte pallade trycket.
Men nu tror jag att jag mår hyffsat okej för o klara av skolan iallafall, synd att ja fortfarande har onormalt stora halsmandlar bara :/
 
Tänkte skriva lite om helgen! :)
i fredags va jag bara hemma o va sjuk o mös med mamms o papps.
sen i lördags pallrade jag mig ut för första gången på flera dagar, hallelulja :)
Så jag var ute o gick med linnéa, sen kollade vi på film o lite sådär :)
Vi kollade på ciao bella, haha den var rolig :D

i söndags klev jag upp tidigt för o åka in till stan tillsammans med min hora, emma :)
Vi skulle leta efter våran perfekta outfit á la knut :D
så vi vandrade runt lite i boländerna o hittade lite småsaker :D
vi åt på max och sen gick vi in på brio och där stannade vi i nästan flera timmar!
dom hade asmycket roliga utklädnadsgrejjer o tillbehör!!
När vi kom hem gick våran outfit's idé i krasch. så vi fick gå i sär o leva ensamma under knut. men vi fann varandra för en stund lite senare under kvällen :D

Men ojj va kul de va, knut är typ höjdpunkten på året! :D
Jag och emma var stora stämningsspridare på knutgatan då vi sprang runt med våra tutor och biffiga glasögon ^^
Småkillarna tyckte iallafall om oss xD <33
Men alla jag känner som va på knut var utklädda i år, de va riktigt kul faktiskt!
mycket roligare än o va outklädd för sen gick vi till ladan o dansade loss hela kvällen/natten! :D  o där var det packat med utklädda människor och allt var superkul :)



på lördag e de dags för knutmasso igen, då i österby! :D
vilka ska med o klä ut sig?! :D

nu ere vänner och andra avenyn som gäller!
ciao <3

Kommentera gärna :)
Postat av: Emma

Dt va en knut att minnas! ;D

2008-04-03 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0