Tillbaka i skolan! :d

Hej! Idag vill jag klaga på alla tjockisar! men jag ska låta bli...men jag saknar min Mp1k klass, can't help it liksom!
Har typ ingen bra sammanhållning alls i nya klassen..Simon, Emil och Madi kommer jag bra överens med däremot.. killar e de lättare med, man behöver inte anstränga sig så mycket ;P
Och tjejerna e ju jättesnälla o underbara också, men sammanhållningen e som sagt kass..
som exempel har vi idrott imorgon!( jag längtar som tusan) :D
Men hur många seriösa idrottare tror ni att vi har i klassen? Jo de e jag, emil och simon! xD

hursomhelst, imorgon börjar mitt 2008...träna! :D

image15

Kommentera gärna :)
Postat av: indira

HAHA, snygg bild där :) är det målet?

2008-01-18 @ 14:24:37
URL: http://indiira.blogg.se
Postat av: Malin

haha lite het e den allt xD
haha neej aldrig! :D

2008-01-20 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0