Ont i fötter

Godkväll!

Är det inte typ bästa dagen på hela månaden?
Inte nog med att det är fredag, det är ju lönehelg också. Olala! ;)
Så idag rullade det in välbehövande pengar på kontot, trallala,
nu e jag glad igen! Eller igen och igen, jag har väl inte surat så mycket ändå.
men ingenting blir ju sämre med pengar, right?

Iallafall så är det fredagkväll och absolut det händer absolut ingenting.
Vart tog alla människor och vänner vägen?
Pojkvänner och flickvänner hit och dit, samt semester och träningsläger
Fan ta er säger jag bara, fan ta er :P

Men imorgon blir det däremot lite ratjan tajtan me flickorna,
en överaskningsfest är planerad och vi ingår i den ;)
haha kommer bli hejdlöst kul! :D

Nästa helg är det Min och Tessis stora helg, 18 jävla bast! :D
Tänkte lite på bussen hem idag och kom fram till att jag börjar känna
mig äldre faktiskt. Ett par småtjejer satt längst bak och fnittrade och gjorde liv av
 sig och då kom jag på att sånt ingår ju faktiskt i ens uppväxt för att sedan utvecklas
 till något mognare. haha filosofen Malin ..men aa så ere faktiskt.

Vuxen poäng jag tagit på senaste (enligt mig själv):
* Lyssnar på P3 utan att bli uttråkad
* Dricker kaffe (ibland)
* Jobbar flitigt
* Är självständig
* Tar undan efter mig
* Lägger mig i tid
* Motionerar före frukost
* Pratar med främmande folk, vuxna


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0