Sovmorgon

Klockan halv 2 kom mamma och sa att jag borde kliva upp, vilket hon hade
fullkomligt rätt i. Tog mig tydligen en rejäl sovmorgon men det var nog bara
riktigt välbehövligt efter en fullspäckad helg :)

I fredags åkte vi över en sväng till gräsö där Emma och Ellen campade.
Världens sämsta coverband spelade, men vi twistade loss ändå,
riktigt kul va de! Förutom alla gubbar och tanter vi träffade på så träffade vi
 även ett gäng killar i våran ålder så vi twistade loss med dem och sedan
blev det även tryckare med utsikt över havet och en välkänd myslåt!
Synd att vi inte hann stanna så länge på ön då vi va tvugna att bege
oss mot färjan och bussen.

När vi väl kom fram till färjan så åkte den ifrån oss, ca 5 minuter tidigare
än avgång. Så mallanbrallan vart aslack på mig som vanligt, allt va mitt fel! :P
Men vi fick bekräftat att de hade hänt en olycka på gräsö så dom va tvugna
att åka tidigare med ambulansen(?). 
Därefter fick vi iallafall skjuts till Gimo med Malin och
Jag och Linnéa lodade lite i gimo tillsammans med Jacke o Lajje
 i väntan på nästa buss som skulle komma 03:15 =/

Igår hade vi lite främmande här som välkommnade syrran hem! :)
frammåt kvällen skulle det även bli "Im back fest" så massa kompisar
till syster kom hit och åt och festade loss, alltid lika roliga xD

Malin and I åkte vidare mot uppsala sedan, fest i bälinge!
Men efter lång väntan på buss så kom vi fram och då hade vi cirka
50 minuter innan vi va tvugna att åka ner på stan igen, annars hade vi 
missat våran 02:20 buss.
Helt jävla ovärt egentligen men va gör man inte för lite umgänge, haha!

Nu snart kommer Morbror med kusinerna och ska äta middag
så ska hinna ut och springa en runda innan tänkte jag.

Soo Long Suckers :) <3

Kom ihåg den 2/8! / Malin


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0