Torsdag i sverige

Hemma på svensk mark igen efter några dagars semester på åland :)
Skönt o va hemma igen må jag säga. Dock är det inte i ett friskt tillstånd jag
befinner mig i, men det kvittar. Efter en liten incident med alger så har jag feber
och är snuvig. Stackars, Stackars, stackars liten!

Idag torsdag vaknade jag tidigt, åt frukost och sedan kom mamma hem från
en cykeltur och hon var sugen på att åka till hargshamn och bada med
sirkka och sandra. Det var inte aktuellt för mig att stanna hemma, jag skulle med
hursomhelst! Att sitta hemma gör en bara sjukare, så jag la mig o klagade lite i
solen istället och de funkade finfint det med.

En ganska stark tromb uppstod på badplatsen och tog med sig både böcker och
badleksaker flera meter upp i luften. Ganska häpnadsväckande var det.

Runt 1 tiden åkte vi hemmåt igen, då var molnen överallt på himmelen.
Hem o duscha samt äta lunch sedan bar det av mot stan med mamma, sirkka och
sandra. Vi körde förbi pappa i boländerna så han fick ta bilen hem medans vi
skjutsades ner på stan för shopping. Började rundan med en mysstund på
Santorini där tanterna drack vin. Sandra och jag föredrog hellre en svalkande
glass från Indiras glasskiosk. Mumsfillibabba.
Så hann även med lite struntsnack med den lilla tösen på eftermiddagen,
trevligt trevligt! (:

Därefter gjorde vi några timmars shopping på stan..
köpte örhängen, byxor, bolero, diadem och hotpants = Nöjd kvinna! :)

Efter all shopping tog vi en välbehövd middag på china garden,
MUMS FILLIBABBA! Men iprenen hade slutat verka vid den tiden så jag fick
plåga i mig maten, stackars halsmandlarna.. NOT! 
Bort bort bort ska dem, Bort!

Nu sitter ja här me mina nya mysbyxor med en vetesäck på axlarna,
jävlar så ont i axlarna jag har!

Snart blir det sova och imorgon blir det till o städa järnet och ta de lungt
all day long. :)

Förmodligen blir de även ganska mycket öregrund mot kvällen, mys!
Hoppashoppashoppas <3


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0