Ett löfte

Okej, många har klagat på sistone..
Så nu ska jag verkligen skärpa mig med bloggandet!
Jag menar VERKLIGEN.. I mean for reaaaal :)

Så vad har man gjort på annandagen då?
Jobbat på tilly såklart! :) dock är det inte lika självklart att hästarna var på bra humör idag..snarare tvärtom!
Många fajter med killarna vart det,  tacka vet ja stona som inte gör en enda fluga till potatis :) (jesper citat)
Och inte har man fått sällskap av tilly katten brushan heller..
han lös med sin frånvaro hela dagen! =/

Däremot kom den efterlängtade fölungen igår kväll, så Pearl var så stolt så stolt. Första fölungen för i år måste det nog va,  På L också. Så Lollo fick den lilla tösen heta.

Trots en jobbig dag på jobbet så pallrade jag mig till friskis och svettis styrke/medel pass.. och det ångrar jag verkligen inte, det var såå skönt efter all påskmat o godis och man hörde verkligen hur tanterna jämrade sig innan passet startade.
 Man blir möör som smör på påsken hörrnini.

och imorgon får man smaka på den riktiga ledigheten, åh vad jag ser fram emot det!
Sen blir det förmodligen bio med hjärtat mitt! :) <33

nu borde jag vara trött men konstigt nog så är jag inte det.. Jag skulle behöva en mat-och-sov-klocka som skalman har, det skulle inte sitta fel. Att sova och äta på fasta tider o inte ha något annat inplanerat menar ja ;P 

Det där var allt för genomtänkt för att jag ska kunna genomföra min tanke just nu.. tröttheten börjar smyga sig på.
Sängen väntar.

Ciao Bella! <3
 


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0