Lära om dammsugning

Idag när jag dammsög så kom jag fram till att det inte alls är lika roligt att dammsuga
 när man har musik i öronen..(inte för att ja säger att dammsuga är kul)
men när man inte hör smutsen som man dammsuger
 upp så blir de ju inte lika kul.Ska man dammsuga så ska man göra de på rätt sätt, 
man ska kunna höra att det blir rent..

Aa de där e nog en av mina största tankegångar denna dag.. Dammsugning! 

Efter att ha haft en morgon där man har mått Fyfään och inte kommit ur sängen förns efter 2 så har dagen ändå vart hyffsad, men lugn!

Hade dunderkul hos putte igår, de va riktigt kul o träffa alla gamla godingar, samt dom nya godingarna :)
Hemgången tog lång tid fast den var ändå ovanligt kort för att vara oss.
inget slår oss i att gå hem från putte på 3 timmar xD

Jag och Anna hade roligt i skogen iallafall, eftersom vi kan skogarna utantill (hästmänniskor)
så drev vi in hiding, henke o linnéa där.. mohah :)
Nästan så jag själv vart rädd men näärå, vi lever fortfarande!

Det vi kom fram till under promenaden var väl mindre intressant, eller de beror ju på hur man ser det.
Men iallafall så är Henke en rejäl bullfitta, Hiding är hans ollon och linnéa är en smutsig kuk :)
ojsan hoppsan så snett de kan bli..
 Jag var bara ett Rent och Lent rövhål så jag ligger väl bland överklassen i jämförelse med dem.
och jesper var Henkes fingrar.. vid närmare eftertanke kan han få va linnéas fingrar också.


 Imorgon ska jag agera sminkmodell på en sminkkurs som pågår hela dagen,
ska bli riktigt kul o se va dom hittar på för skojj :)

blablabla.. Nej nu ska jag gå o ha myskväll me mammsen :)

take care my dear <3

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0