Helgens händelser!

Jamen tjenixen blixten!
Jag vill bara varna känsliga läsare för ett långt inlägg och
det beror på att denna helgen har varit riktigt riktigt mega fartfylld!

Herregud vad kul vi har haft tjejer, ni är kärlek för mig!
Det började med att jag, Paulina, Emma och Annica i torsdags efter skolan
åkte till Sthlm för att gå på Rix Fm festivalen =)
Så vi hade sån lyx att få åka i 1a klass på tåget gratis både dit och hem,
tack vare Paulinas snälla pappa! :)

På rix fm festivalen var det iallafall skitkul, massa bra artister!
Nackdelen med det är bara att det blir så satans fullt i publiken.
Och står man där med en jävla massa 08or så kan man verkligen få panik.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Sthlmare är fan av en egen art!
Tjejerna är bara översminkade och uppblåsta fjortisar och killarna är
"åh-jag-är-så-snygg-jag-kan-få-vem-jag-vill!".
Vi fick ett par utlänningar bakom oss som försökte tränga sig fram, men
fan heller. Vi tjejer krokade ihop oss och höll stadigt för att dom inte skulle
kunna komma fram! Men så lätt gav dom sig inte visst, jävla freaks!

Men vi fick ut mycket roligt av festivalen iallafall, Jason Mraz var grym <3
http://www.youtube.com/watch?v=eYH6jQUWNFo

I fredags fick jag inte sova längre än 10 för 11:50 skulle vi
hämta upp mormor vid bussen för att åka vidare till de små kusinerna i stan, =) 
Isa som nu var 5dagar var hur minimee och söt som helst och den lilla Wilda 
som fyller 1 år idag hade blivit så himla stor, ett riktigt litet busfrö! <3

Efter en visit hos dem och på gränby bar det av hem igen.
Tog det lungt i några sekunder sen var det dags att sminka om sig
och bege sig mot staden igen. Nu var det bio med Robert som stod på
schemat. "What happens in Vegas" vart det!
En riktigt rolig film får jag lov att säga, skratt blev det mycket av!
Därefter bar det av till Bälinge för min del, mötte upp annica o paulina
på bussen. Påväg mot fest fest fest! =)

I Bälinge hade vi riktigt jävla kul, trevligt folk fanns det gott om! :) 
Sen spårade främlingarna ur lite, dvs John och Filip. haha ;P 
Inte förns 3 tog vi stadsbussen ner till stan igen. Då var det Donken
med Erik, Russel och deras fyllo som gällde. Mycket välbehövlig nattmat!
Vid 5 slockna Jag Annica o paulina hemma hos pau och när klockan hade
slagit 11 var jag påväg hem. Godmorgon vackra dag xD 

När jag väl kom hem så vart det en snabbdusch och smink därefter
bar det av mot snesslinge på kalas hos syrrans pojkvän som både
fyllt 20 och muckat! =) Där bjöds vi på mat och fick träffa en del
släktingar till jocke, det var trevligt! =)

Sen var det bara hem o snacka ihop sig med emma.
klockan 19:19 skulle vi åka med bussen in till stan.
Så de vart en omstyling och sen var vi påväg mot stan och
festen hos självaste Mr Andras P, i Nyby :)   
Det roliga när vi kom dit var att..så fort jag stack in huvudet
och sa "Hej" så började alla att skratta, visserligen var det
bara typ 6 st, men aa..minnet från halloween sitter fortfarande i hör jag! :P
Haha, därefter blev de bara värre och värre.. men vi alla överlevde
kvällen.. som tur var!  Eller gjorde vi Emma? ;)  
Efter en halvdöd fest bar det av hem 02:20 och det var
verkligen hur underbart som helst! Jag och Emma
sov som storkar och blev väckta av pappa klockan 1, som tyckte
vi sovit tillräckligt! Därefter mös vi o sen åkte hon hem efter 3.

Sedan har jag spenderat dagen inomhus med läxor, middag
och en massa tv tittande. Inte ens träna har jag orkat med idag.
Men provet imorgon går nog bra bara för det! :)

aja en kort resume av helgen, dags att sova!
Cya! <3 

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0