Juni Juli Augusti

Oj va ja längtar till sommaren nu må ni tro!
Jesper sa häromdan att jag förmodligen måste va den bästa sommarmänniskan
 han känner, så man måste ju leva upp till förväntningarna, hihi!

Idag kom vi fram till att vi på GUC har 13 skoldagar kvar..=)
samtidigt har vi en massa arbeten vi inte ens har påbörjat än som ska
lämnas in innan vi slutar =/  så lite stress känner man nog, mänskligt..

Har inte var speciellt snäll mot min stackars fossing idag.
Jag lyckades nämligen klanta mig med att stuka den på någe
höger förra veckan. Trots det var ja ute o sprang långrundan i torsdags
och träningsvärken satt som häftmassa på ett par otränade ben som varken
sett ett par joggingdojjor eller påfrestningar på minst en månad.
När jag äntligen gick bort träningsvärken på jobbet igår så gav jag mig
ut på nytt idag, en liten sväng runt elljusspåret vart det.
Sen fick jag en nytändning och gav mig av till friskis och svettis för att
köra ett styrke/medel pass men som tur var vart det Bas med Stina :)
Det gillade nog mina muskler för tillfället.

"Man överlever med en ond fot, men har man två onda fötter bör man tänka om!"

Lite sömn på detta och jag är som en ny människa imorgon bitti,
(träningsvärk så det heter duga! ;P)


 40KG ren kärlek <3

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0