Rix fm festivalen

Imorgon blir det Rix fm festivalen i Sthlm med tjejerna :)
Vi e ju ändå lediga på fredag så de är chillerill!
Massa heta artister och de vill man ju helst inte missa

Sen vill jag passa på att hylla mig själv Eftersom jag sprang Hela 2 varv
runt elljusspåret idag (jag ginade mullestugan på sista varvet (A) ) .
Så ca 4km löpning i upp och nerförsbackar, riktigt skön runda var det.
Dock känns det i mina vader nu, samt imorgon bitti.

Helgen ser ut att bli skoj!
Ålänningarna har planer på att komma förbi på lördag sägs det
och så är det fest i bälinge samtidigt, så dit far vi nog isånnafall.
På fredag blir det lite bio och sådant skoj.
En del plugga i helgen blir det förmodligen också.
Måndag - Samhällsekonomi prov
Tisdag - Omprovsdag, (Samhällsprov, bokredovisning)
Onsdag- Frilufsdag
Torsdag - Operation dagsverket



                              Kardinal Offishall Ft. Akon - Dangerous

Peace out <3


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0