HEJ IGEN

Nej vad säger ni?
Dags att ta upp bloggandet igen för en stund?
Egentligen mår man ju bättre när man får skriva av sig lite.

Min tisdag har inte varit helt fy skam faktiskt.
Började dagen med sovmorgon till halv 12 då vi började MDK'n.
Så fick 3 timmar längre i sängen, underbart vill jag lova!

Fick Alexandra som sällskap på bussen in till stan och där någonstans
mellan Alunda och Uppsala beslutade jag mig för att ta en promenad till skolan.
Gör ingen större skillnad på tiden om man åker in till stan och tar stadsbussen.
Sånt är för latoxar, eller hur?
iallafall fick jag mig en härlig 30minuters promenad genom årsta.

Nästa höjdpunkt kom sen när vi hade Ungt Företagande.
Emma, Malin och jag gick upp till My (våran rådgivare) och bollade lite idéer.
Vilket slutade med att vi fick en kalasbra affärsidé. Det här blir nog pang-bra till slut! ;)

Sen vid 4-tiden knackade det på dörren till klassrummet.
Lata som alla är så skrek vi "KOOOOM IN"
efter 3-4 upprepningar öppnas dörren och in kommer våran snygga Emir.
åååh, vad pinsamt allt blev genast, en sån snygging ska man ju öppna dörren för :P
Emir jobbar på UF och hjälper till med sånt vi behöver hjälp med, han är underbar! (A)

När klockan var 17:15 var jag på gymmet ombytt och klar redo för att träna.
Började på crosstrainern i 30 minuter lvl 4.
Därefter körde jag 5 minuter på stepen
och sen 10 minuters löp på bandet och 5 minuters snabbgång.

resten av tiden körde jag igenom de andra gymredskapen och gick inte ut från
gymmet förns 2 timmar senare. Herregud vad skönt! :)
 Räknar man med min promenad till skolan, till och från bussen och träningen så
får jag ihop sammanlagt 3 timmars träning idag.
Inte dåligt alls, + att gymmet förbränner upp till 24h efteråt.  UNDERBART =)

Nej nu ska jag förbereda mig för sängen för imorgon blir det en lång dag.
Först har jag skola från 08:35 - 12:00 därefter ska jag köra ett löppass på friskis.
Och 14:45 bär det av med tåget mot sthlm med tjejerna för att se
Fredag hela veckan.
Är väl inte hemma igen förns 23:00 eller så, men kul ska det bli :)

Men vem vinner egentligen President valet?

republikan                           demokrat                                   


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0