$$$$$$$$$$$$$$

Idag är det verkligen trist väder ute. Grått och mulet..inte kul!
Var precis ute och tog en lång & mysig skogspromenad med vovvarna. :)

Dom ringde från willys strax innan 8 imorse också och frågade om jag kunde jobba
idag. Hade egentligen tänkt vara ledig idag eftersom jag jobbat tisdag, onsdag.
Men man har ju egentligen inget bättre för sig en dag som denna.
Så det blir jobb 13-20 för min del, helt okej tid. =)

Varor som säljs mest just nu : Köttbullar, ägg, sill, korv, påsk, godis, godis & godis.
Är det något speciellt i helgen eller?  xD


Nu ska jag göra i ordning lite mat och lägga i matlådan och sminka bort spöket.
Ha en bra dag!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0