känslan av att man lever.

Herregud vilken träningsvärk jag har idag, överallt. xD
i Armarna, höfterna, revbenen, benen, ryggen, magmusklerna, armhålorna..

Så blev bara en mysig promenad med vovvsingarna i skogen idag.
Men imorgon blir det ett gym-pass igen, here we go again.

Kom på att jag inte hade gjort smoothies på länge så innan DH började
så passade jag på att slänga ihop en mumsig en.

1 banan
ca 1dl blåbär
ca 1 dl hallon
naturell yoghurt (som jag vanligtvis ogillar)
samt lite russin.



Hur smaskens som helst, den måste ni prova! =)

Kommentera gärna :)
Postat av: Systeryster

haha oja,träningsvärken fanns även där för mig, hoho... gick inte så bra att dansa igår för min del kan jag säga.. hihi

2009-04-15 @ 08:35:01
URL: http://mikeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0