Lördag

Mallan & jag tog bilen in till stan och shoppade lite.
Parkerade nere vid ån och sen gick vi upp till gågatan och letade
efter studentklänningar. Holmlunds var första stoppet.
Jag hade spanat in en vit klänning med svarta detaljer där..men när
jag väl provade den så blev den lite för mycket..To much black! BIG NONO!

Därefter kollade vi på lite allt möjligt och glömde bort att söka efter
studentklänningar. Istället så köpte jag ett par coola strumpbyxor med
en "inbyggd" tatuering nere på vristen/vaden. Hur snyggt som helst.

Sen hittade jag även ett par svarta byxor på rean på Gina, sånna som är
pösiga vid grenen. Dom var jättesköna och satt asbra. Tummen upp för dom!

Lunchade gjorde vi med en varsin subway macka nere vid bryggan.
Där var det fullt av folk och det var helt underbart väder. Det kunde inte bli bättre!
Vi ångrade att vi tog bilen istället för bussen, det hade varit pricken över i'et
att bara kunna sätta sig på en uteservering med en varsitt glas vin. =)

När vi några timmar senare sen gick tillbaka till bilen, så var det med en varsin
MJUKGLASS i handen. Årets första också, Jag älskar försommaren i uppsala!

    


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0