Sjukligt mycket folk

Är precis hemkommen från jobbet och är ensam hemma, kan det bli bättre?
Hade en hyffsat lugn dag i skolan innan jag begav mig till Östra Nyby
för att jobba i 4 timmar som sedan blev 5...

Det var SJUKT mycket folk i affären idag..How come?
Var det lösviktsgodiset på 3:90 som lockar tror ni? Haha.
Det hade aldrig vart sådär mycket folk tidigare..

Vi hade alla 8 kassor öppna och ändå var det typ 10 meter kö i varje kassa. :O
Och alla dessa hade fullproppade kundvagnar också. Så chefen gick
runt och delade ut godis till de köande kunderna, Haha.
Något måste man väl göra för att hålla dom på gott humör..
Vissa köade i 20minuter. Ja, de va rätt sjukt!

Som väntat fick jag jobba över 1 timme då köerna aldrig tog slut.
Men nu är jag äntligen hemma och det är med en 3:90 godispåse. ;)

Så nu ska jag lägga mig i soffan och gotta lite.


Tackade föresten nej till jobb imorgon..Med all rätt?
Men jag ångrar det lite nu. Är ju trots allt fina pengar..
Men hallå, 10-19 på en lördag? Lite liv måste man väl få ha också?

Jag har bl a planerat umgänge med solen, syrran & sen kanske det
blir en shoppingtur till staden på jakt efter studentklänning! =)

Nej soffan var det ja... Morsning!

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0