Söndagskväll

Äntligen är helgen slut!

..så skulle jag vilja säga men jag skulle ångra det imorgon.
Men det är lätt att känna så efter ett jobbpass som slutar sent en söndagkväll.

Har haft en otroligt skruvad eftermiddag/kväll på willys.
Allt ifrån skurkar & banditer till otrevliga kunder.

Nu är jag otroligt trött i psyket. Vet ni hur jobbigt det är att vara trevlig HELA TIDEN
i 5 timmar. Det är med nöd och näppe jag klarar av det. :P

HEJ
VAR DET BRA SÅ
VILL DU HA DET PÅ BELOPPET
och TACK
är sådana ord man nöter ut ganska rejält i kassan.
och sen är det en massa annat prat man lägger in.

Philip räddade min kväll genom att skjutsa mig till bussen.
För första gången hann jag med 21:15 bussen hem. Helt otroligt. Tack!
 
Nu är jag trött och vill sova.
Berättar mer om helgen efter några timmars sömn.
Men jag bjuder på lite vimmelbilder från lördagen på Gillet så länge.



   



  

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0