taggbuske

Att det bor en fighter i Malin Andersson, det ska gudarna veta.
Råkade ha en liten dispyt med min svensklärare idag. Han är verkligen inte OK!

Staffan Busk är en människa ni ska fly ifrån om ni har chansen.
Så fort han lämnar rummet så sätter skitsnacket igång elever emellan.
Det finns nog ingen mer o-omtyckt lärare som är så dålig på att lära ut.

Vi har 4 veckor kvar och vi har fortfarande inte fått reda på resultaten
från nationella som vi skrev i november (!)
Dessutom skrev vi ett prov i slutet på januari innan vi gick ut på APU.
Det minsta man kan begära är väl att få provresultaten och veta hur
man ligger till när det är 4veckor kvar?

Får jag inte det betyg jag förtjänar så ligger karln illa till.. moha!

Kommentera gärna :)
Postat av: hannes

staffan är grym! vi hade han i svenska a, bland dom bästa lärarna jag har haft!

2009-04-15 @ 22:23:10
URL: http://asdasd
Postat av: Malin

sv:Haha, vilken skojjare!

2009-04-15 @ 22:35:48
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0