To much to handle

Jag tänkte att jag skulle ha tid för bloggen idag, men icke.
Har riktigt mycket i skolan nu såhär på slutet. Får hela tiden saker att jobba
med hemma efter varje lektion. suck, pust och stön! =/ 

Skrev precis klart en fördjupning om sekter. Jag har fördjupat mig i
Jehovas vittnen, haha. Snacka om att man kan bli hjärntvättad om man vill.

När jag kom till gymmet idag så skulle ett Medel gympa pass precis börja
så jag hoppade in och var med på det. Visst är det kul med pass.. men det känns
inte som att det ger lika mycket som all övrig träning, men kan vara skönt med
lite omväxling ibland. Nu ska jag försöka boka in några spinning-pass!
Egentligen hatar jag dom passen.. eller ja, hatälskar.

Nej nu är klockan alldelles för mycket..Kommer att bli en
gäsp-och-tårfylld-i-ögonen-dag imorgon känner jag.

Jaja, får bli en lugn kväll men först jobbar jag mellan 15-19.

Ha en trevlig fredag! =)

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0