Gröt till frukost

Gröt utan något sött är inte gott. Det har iallafall inte jag tyckt.
Med sött så menar jag t ex lingonsylt, socker&kanel, sirap eller russin.

Förut gjorde jag jämt gröten i micron men i söndags var Malin omständig och
 gjorde den i kastrull..och vet ni?..Det var mycket godare!

Så nu har jag börjat koka gröten istället, häller i krossade linfrön/solrosfrön
och sedan skär jag ett äpple eller en banan i bitar. Woilá!
Frukten blir så söt i sig så gröten smakar inte päckel!

Jag har även börjat skippa mjölken i gröten och dricker ett glas Grapejuice/grönt te till.
Är jag bra eller är jag bra? =) haha!

Nyttigt och smaskens!
/Eran Malin

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0