Taggbusken gör det igen.

Idag är det onsdag..och vet ni vad det innebär?
Svenskalektion med min favoritbusk-lärare förstås.

Som vanligt så var jag spydig och bråkade..can't help it!
Det finns fortfarande ingen som jag ogillar så mycket.

Vi hade betygssnack idag och han berättade att jag fick ett
klart godkänt på muntliga nationella. VA?!!
Då frågade jag vad kriterierna för VG var eftersom jag pratade flytande
och helt utan papper.. Det kunde han inte svara på/ visste inte. :S

Sen var jag spydig efter lektionen när vi tvingades hjälpa honom
att bära böcker.
M:
"Jag har egentligen inte tid med det här."
S: "Då får du ta dig tid till det" 
M: "Varför kan du inte skaffa dig en vagn som alla andra lärare bara?"
Sen gick jag med böckerna och när busken kom bakom i trapphuset sa han:
S: "Du borde börja visa lite respekt Malin"
M: "Det är svårt" 
S:  "Jaså det är det"
M: Ja, du är min tredje lärare i svenska B och du visar inget som helst intresse för oss"

Då teg han och jag gick....Min älskade favoritgubbe!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0