Festligheter

Nu är helgen snart slut, tyvärr.. Varför kan det inte vara helg jämt?
Har massor att göra i skolan imorgon, ser verkligen inte fram emot det..

Hur som haver så hade jag en riktig kanon lördag.
Först en mysig dag på stan i det fina vädret och sedan en rolig
utekväll med tjejerna. Ojoj!

Efter en trevlig eftermiddags promenad med Linnéa & David och lite
smörgåstårta på 59an så var det dags att styla om sig och tagga till inför krogen. =)
Malin & jag fixade oss här och sen mötte vi upp Syrran, Julia, Malin, Li och Kith
vid bussen. Vi anlände till stan klockan 11 och då gick syrran, malin & Li vidare
till Platina medans vi andra gick in på Folket. Fast vi sa att vi inte skulle, ovanligt!
Det var förvånansvärt lite folk så det var bara ett dansgolv öppet men ändå så
lyckades vi ha sjukt kul, roligare än vi haft på mycket länge där.

När vi kom in så köpte jag ett glas vin men sen fick jag höra att det var
20kr ölen, tabbe med vinet då.. Haha! Sen var det iallafall öl hela kvällen och ja,
jag var lite rund om fötterna på bussen hem sen och mådde inte perfekt  ;p

Men hittade mina kära vänner Tobias, Patrik & Erik på bussen så när jag satte
mig hos dom senare så mådde jag genast mycket bättre. Kramades med
Tobbe och målade läppglans på han, haha. Var länge sen sist nu..Vackert!
Vi bestämde att vi ska ta en 2-3 timmars promenad snart, var alldelles
för länge sen. Våran tid är oförglömmlig, Haha <3
                                                            

Bilder


 
Outfit á la Malins



Malin y Julia @ people, shake shake!

Det kommer mera...vi fastnade på allt för många vimmelbilder! ^^


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0