En grå värld

Skulle egentligen ha jobbat idag, 16-21:15.
Men jag kände verkligen att jag inte orkade, med min otur och allt.
Så Nathalie var snäll och tog över mitt pass idag, skönt.

Efter skolan gick jag motvilligt till gymmet. Allt var grått och trist
och jag kände verkligen inte för att träna. Men något hände när jag fått på
mig träningskläderna. Jag sprang 10km/h i 20minuter på löpbandet och
sen ökade jag till 12km/h och sprang i 10 minuter till.  Skön maxning! =)

Sen tränade jag lite armar/mage/ben innan jag begav mig till bussen.
Jag behövde verkligen lite endorfiner och en må-bra-känsla.
Upptäckte att det var blått på himlen på vägen hem.
Eller var det de innan också? Inte i min värld.


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0