Vår & värme

Idag har varit en riktig mysdag.
På dagis påskpysslade vi och flög med pappersflygplan hela dagen, haha.
Sen fick jag sluta tidigare och då tog jag bussen in till stan.

Uppsala är verkligen mysigt på våren/sommaren.
Jag upptäckte en lång kö.. och vet ni vad dom köade till? Glass!
Det luktade gott på stan, parfym och varmkorv..haha!
Och det myllrade av avklädda människor, medans jag svettades i min vinterjacka.
Det var lite sista-april känsla över det hela faktiskt. Då uppsala är som bäst!

Var tänkt att jag skulle sola på solpalatset.. men jag var tydligen inte den enda
som hade tänkt det. Det var nämligen en lång kö när jag var dit första gången
och efter att jag hade tränat var det en lika lång kö då. Hopplöst!

Får bli en före-frukost-springtur med en halvtimmes stopp på solvarvet imorgon bitti
helt enkelt. Svårare än så är det inte. =)

Inhandlade lite kläder idag också.

Tre par trosor på gina tricot och en långärmad lång luftig tröja i min favorit
färg på new yorker.

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0