Duktigtjej90

Herregud vilken bra dag jag har haft idag, om man bortser från det dåliga.
Vilket jag väljer att göra. För idag har jag lyckats haffa en praktikplats på
Willy:s i gränby i 4 veckor, trots min klantighet.



Därefter fick jag på känn att jag skulle ringa Connys o kolla lediga körtider.
Och vips fanns det någon som hade lämnat återbud imorgon.
 Så 07:30 har jag körlektion i östhammar, Great!
Därefter tränade jag på gymmet. Hur underbart som helst.
Kommer förmodligen ha världens träningsvärk efter rodden imorgon bara..
Läste i I Form att de förbränner mest eftersom man tränar alla delar av kroppen och
att man skulle köra i 20min så tungt man klarade.

Det roliga var ju bara att jag hade grön/beicha byxor så jag hade världens rumpsvett
efter sittgrejjen sen.. HAHA jag höll på o dö! Svarta byxor på gymmet tjejer!

Hursomhelst är jag "ledig" imorgon eftersom vi ska på mässutbildning med UF inför
mässan i mars. Så vi ska hålla till vid Spegeln på SF från halv 10 till 1. :)

Så blir en tajt morgon för mig körlektion i östhammar o sedan utbildning i stan.
Jaja de får bli som de blir, en halvtimme hit eller dit gör detsamma.

Nu blir det en kopp osötat grönt te och sedan ska ja ta en I Form tidning o gå o lägga mig.
Ha de bra <3


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0