En mage full av fjärilar!

Nervositeten kommer och går och här sitter jag med något man kan jämföra med
magknip! Jag vet inte om de beror på alla godsaker vi fick i oss igår, haha!
Eller om det är inför de kommande dagarna den här veckan.. PIRR

Igår hade jag, sanna och malin världens mysigaste alla <3's dag iallafall.
Sanna och jag började med att bleka mitt hår vilket faktiskt blev bra. Sen bakade
vi Singeltröstar och sen kom Malin och hjälpte till med tacosen.  Sen korkade vi upp vinerna
och tände ljus överallt, minst sagt mysigt! Därefter blev det melodifestivalen, godis och chips.
Vi lyckades pricka in alla som skulle gå vidare (Hur bra är inte vi?)
Efter det kollade vi på "The perfect man" och sen när klockan var 12 begav vi oss till ragnar
där det var ferre. Trevligt!

Sen låg vi och tjattrade massor tills vi snarkade i kapp i min stora 160 säng runt 3.
 
Helt klart en lyckad alla hjärtans dag om ja får säga mitt! =)

Lördagens körlektion gick sämst men lyckades få till det riktigt bra idag istället. Nöjd!
Något dåligt leder alltid till något gott! :)


Fjärilar i magen var det ja...du gör inte det hela bättre.

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0