I love that I Suck

Har lite mer än 1 timme innan jag måste kila till bussen så tänkte ja skulle
passa på o skriva lite om gårdagens kväll.

Vi skulle ut en sväng på krogen för att bl a fira mitt körkort!
Var en trevlig kväll trots omständigheterna. Hade bestämt träff med Palle från Tierp som
jag inte har träffat på flera år. GRYMT KUL! :D
Kände ju knappt igen tösen..och Jenny från tierp också, haha Krutans gamla
goda tider! ;)

Vi måste dra ihop nån krutan-reunion snart tycker jag! Haha!

Ett annat kärt återseende inträffade igår, en gammal flamma. HAHA
Den där R, som jag heller inte har pratat med face to face på 4år?
Det var lite komiskt faktiskt. "har du hittat någon nu då?" HAHA NEJ..
"Har du?" NEJ. 

Vilken uppståndelse det var kring det där för 3-4 år sedan.. När man på riktigt
hade fjärilar i magen.. Det var tider det. 

Nej nu måste jag hoppa in i duschen o göra mig lite fräsh!
Väskan ska också packas! BRÅDIS!

Ha en trevlig torsdag/fredag!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0