Jag hatar måndagsmornar!

Vilken fruktansvärt seg morgon jag hade imorse..det har jag alltid på måndagar!
Hade det varit skola så hade jag av en gammal ful vana gått och lagt mig igen..
men nu var det ju praktik. Piggnade dock till efter lite morgontjatter med Milla på
bussen in till stan, haha.

Det sköna på willy:s är att vi inte får ha mobilerna på oss när vi är ute och jobbar
och det följer jag strängt. Vilket också gör att tiden går ursnabbt (haha)..

Jag har 2 x 30 minuters rast, frukost och lunch. Frukosten bjuder willy:s på, mumsigt! :)
Efter frukosten har man ny energi till att stå och plocka varor tills magen säger till
att det nog är dags för lunch. När man väl kommer in i fikarummet står klockan på halv 3.
Läskigt hur fort tiden går faktiskt, men är man sysselsatt hela tiden o trivs så e de väl så.

Idag kom min handledare Jonas och frågade om jag inte hade lust att börja jobba 8-15 
istället för 9-16. Det första jag tänkte var "åh nej då måste jag kliva upp före 6"
men sen log jag och sa "jomen visst, det kan nog funka".  Kul att man behövs iallafall! :)

Känns som att mina dagar bara består av willy:s, träna, äta och sova just nu.
Men ändå gillar jag det, rutinerna! Jag kommer klara mig fint efter skolan sen!

Roligheter på willy:s!

En liten tjej i 3-4års åldern står tillsammans med sin bror och väljer ut godis
medans hennes mjukisbyxor är tappade ner till knäväcken. Och där går hon runt
och märker ingenting.. xD

Joel och jag går tillsammans mot frukt och grönt när det kommer en liten kille bakom oss
som tjoar och försöker få kontakt med oss. Jag vänder mig om och kollar frågande och så
säger lillkillen "Hej, jag heter Josef" HAHA, "Hej" sa jag. Joel tittade frågande och sedan
kollar jag efter killens mamma som ser besvärad ut och säger "det var ingenting".
Vi skrattade och gick därifrån, haha söt kille!

Nu ska jag krypa ner i min stora säng och mysa!
Puss, smisk och spank! (Inspirerad av henrik)

Ni är guld!


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0