Med februari bakom oss.

Enligt mitt årshoroskop skulle Februari vara en bra månad för mig.
Det har den verkligen varit, den har varit ofattbart bra faktiskt.
Jag har haft tur med nästan allt..
Körkortet, vännerna, killarna, hälsan, träningen, praktiken..
Ja, det mesta..och just nu är jag väldigt nöjd med livet! Känns ju fantastiskt!

Men nu är snart min månad över och jag bara hoppas att min tur fortsätter
att hålla i sig och inte att den kommer att slå tillbaka med en gång.

Hursomhelst, vill ni höra senaste nytt och kanske gå med i våran nystartade sekt?
INGET, NADA, 0, ZERO godis/sötsaker fram till påsk.
Så jävla värt att sätta upp ett hållbart mål, 5 veckor är ju fruktansvärt bra!
Och tro mig, jag/vi kommer att lyckas! ;)
Belöningen? Ett stort maffigt påskägg!



Är ni med?

Kommentera gärna :)
Postat av: annica

jag är lätt med äter ju nästan aldrig annars heller så ska väl inte va så svårt.. :P

2009-03-01 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0