Shopping+ångest

Det där jag skrev igår om att jag skulle unna mig lite klädesplagg idag efter
en hård arbetsdag kan ni glömma.. För det blev lite mer än så!





Jag kan säga såhär; Mitt konto ser ut att ha anorexia just nu.
Och då fick jag ändå lön igår.. (A)

Men lite måste man ju unna sig ibland..Eller hur? :)
Jag har ju faktiskt gjort en sådan fantastisk grej som att klara körkortet
på FÖRSTA försöket. Det måste ju firas?
Men jag köpte mest grejjer jag är i behov av faktiskt.. förutom dom där 600kr jag
brände på The body Shop! Helt onödiga men ändå nödvändiga saker..

Jag & Linnéa möttes vid ingången på gränby centrum och det var sagt att
vi skulle ta en fika men så blev det dock inte.
Istället gick vi runt och små snackade, shoppade och hade en trevlig stund.
Riktigt kul att umgås en stund ibland, för det händer inte lika ofta som förr i tiden. :)

Dagens köp:
Grön fin vårjacka från Vila
Vit kofta från Vila
Jeansleggings från Vila - I lööv!
Långa träningsbyxor från SOC- Stadium
Långrandigt linne från Gina tricot
korsett T-shirt från Gina tricot
Foundation från Kicks
Sen gick allt snett när vi klev in på the body shop!

Det jobbade en tjej där som inte var dålig på att sälja på en grejjer inte.

Först började det med att jag hamnade i sminkstolen och där var jag fast.
Jag hade bara lite kajal på mig så jag njöt av att någon trollade bort det
spöklika i mitt ansiktet och sminkade till det. Det vart faktiskt fint.

Sen kände jag mig skyldig att köpa någonting och jag hittade en bra
grundögonskugga som man kan använda i vardagen för att se pigg ut.

När man köpt en make up produkt skulle man få en sminkborste till halva priset.
Så jag tog en sminkborste. Sen diskuterade jag och linnéa om jag skulle köpa
för 400kr så att jag fick presentkitet.
Så jag plockade på mig en koncealer och en maskara.
Då påminner linnéa mig om att jag får en till sminkborste till halva priset...
Så det hela slutade med en summa på 510kr och köpte man för 600kr
fick man ett ännu större presentkit. Så jag, blond som jag är, blev ju medlem
och betalade 100kr i medlemsavgift och BANG så var produkterna och kitet mitt.

Inte för att jag inte gillar The body shops produkter..men jag måste erkänna att
det sved i plånboken..

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0