Träningsvärk & noll energi!

Fruktansvärd träningsvärk och dåligt med energi.
Ingen drömsits direkt!

Men nu e de bara torsdag & fredag kvar innan helg, om man ens överlever tills dess.
Dagarna går väldigt långsamt på willy:s sometimes, särskilt när träningsvärken
gör sig påmind vid varje lyft och böjning. Energin e som bortblåst kan man säga..

Hade hoppats på att få ta bilen imorgonbitti så jag kunde åka förbi gränby innan
jag började. Men min handikappade mor behövde tydligen bilen. :/

Får väl gå förbi där på hemvägen imorgon istället och belöna mig själv med
lite klädesplagg efter en hård arbetsdag.  Låter väl rättvist?

Nu ska jag smörja in mig med heat lotion(mot träningsvärken) och krypa i säng
 och läsa lite ur boken jag just börjat läsa "Bakom stängda dörrar", baserad på
 en sann historia.
Den verkar både hemsk, fruktansvärd och oförutsägbar.


Ta hand om er!

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0