Malin Therese har en bra dag!

Förstår inte grejjen med att acceptera att va vän me alundas knarkare på facebook egentligen.,.
men kanske är ganska underhållande? vem vet.  Haha!

Klockan har slagit eftermiddag och jag har hunnit med mycket redan.
Klev upp halv 7 för att duscha och fixa mig.. så mycket till frukost blev det inte..
Mår riktigt illa när jag tänker på mat med min mage nu, men tillslut fick jag i mig två hårda
mackor och lite blåbärssoppa iallafall. De bränslet behövdes kan ja säga.

Klockan 9:45 skulle jag nämligen vara fotograferad och klar för att skriva teorin på
vägvärket. Väl när jag satt där och väntade var jag måttligt nervös men det gick ju gallant.
Jag är nöjd med mina 55 GODKÄNDA poäng! =)
Det tog emot lite när jag skulle klicka på "avsluta provet" och jag tror jag blundade också, puh!

Därefter tränade jag och Annica på gymmet och sen gick vi och träffade Pau och Mickis som
fikade på Landings. Va trevlig ens dag kan bli när man får träffa lite vänner, även om det
bara handlar om några minuter.
 
När jag sedan går i Svava hör jag en tjej säga med en
förvånad röst "Malin?" och när jag vänder mig om ser jag att det är Jessica som numera
bor i Norge, som står framför mig. Vilket roligt sammanträffande. Har många oförglömliga
minnen tillsammans med henne..shit vad stora vi har blivit, det varett par år sen vi var backstage
på gränby centrum och ville ha Carola Häggkvist's Autograf, HAHA!

Nej dags att sätta igång..om en timme förväntar sig storasyrran att jag ska ha hemmagjort
potatismos klart.    Hur fan gör man det? :D
Jag får googla det, haha!   You got to love google!

Ciao Amigo's!

Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0