Torsdag innan fredag

Klockan är över 9 vilket betyder sovdags för Anderssonskan!
Slutade på willy:s strax innan halv 5. Därefter blev det gymmet
och kom inte hem förns halv 8. Men lika glad för det var jag.

Har mest plockat läsk idag, tungt kan man säga.
Torsdagarna e ända dagarna vi inte får någon leverans på fick jag höra.
Så imorgon blir det fullfart igen. Men jag gillart!

Ayhan, en utländsk tjej som jobbar där är sjukt rolig. Hon är störig,kaxig och kramgo.
Hon gör mina dagar kan ja säga.

"Du måste tillåta dig själv att göra misstag" Rena terapin att vara på willy:s!

Dagens guldstjärna - Operation-byta plats på nudlar.
Det krävs att man är smart för att låna en 5krona i kiosken, gå ut på parkeringen och
 hämta en vagn istället för att gå tillbaka och fråga ifall det verkligen var så jag skulle göra. ^^

Nåja sängdags nu, fredag ímorgon. Häärligt!
Vilket betyder party hos Abbe, Full fart! :)
Ses <3


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0