Willy:s!

Hallå hörrni!
Min första dag på praktiken har varit superbra!
Kände mig som en i gänget ganska direkt ..Alla kom och hälsade och skakade hand. 
Riktigt trevliga var dom, och unga också! :)

Jonas, min handledare mötte upp mig vid frysdiskarna efter att jag
småpratat lite med Joel från alunda som jobbar där, kul att känna igen någon.
Sen gick vi på en rundtur och jag fick kläder, skåp och ett passerkort! :)

Därefter fick jag hjälpa resten av gänget att plocka upp varor. Det passar mig perfekt.
Vem gillar inte att öppna presenter liksom? haha!

Dagens sköning var iallafall när en utländsk gubbe som frågade mig om jag visste vart
säckringarna fanns.. Vad fan är säckringar?!
Säkringar på ren svenska såklart!

En annan utländsk kund
"Do you speak english?"
"yes"
"Is this applesauce?"
"yes it is"

Stjärna i kanten på mig, haha! ;)

Mina tider är 09-16 vilket innebär att jag måste upp med tuppen var eviga dag.
Så tänkte jag skulle börja sova nu runt 21 så jag orkar med allt.
Ska boka in mig på ett träningspass imorgon efter jobbet också, blir en utmaning!
Jag var sjukt slut i hela kroppen efter denna dag kan ja lova..




Sov gott, xoxo! 

Kommentera gärna :)
Postat av: Raggy

Hahah, fan va personligt det känns med "praktikant 4" :D

2009-02-04 @ 22:14:38
URL: http://ragz.blogg.se/
Postat av: Malls

Hahah ja, but I like it!

2009-02-05 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0