Lördagsgodis!

Hej och god lördag allesammans!
Väldigt lyckad fredag kan man väl säga att denna tösen hade.
Jag & Malin hamnade på förfest/inflyttningsfest hos Simon & Albin tillsammans
med en massa roligt folk. 
Skriver mer om det senare, för jag har mycket att berätta..haha!  
Vi träffade väldigt mycket roliga killar kan man säga! ;)

En rolig grej som hände..
Jag & Malin gick o sjöng på "I want to break free" men det visade sig
att ingen av oss kunde mer än just själva "I want to break free" HAHA
och när vi sedan träffade Robert Wells alias Emil så skulle han sjunga den
men det visade sig att han kunde lika mycket som vi och nynnade resten. haha.

Så bjuder på denna härliga video en lördagskväll som denna.
Väldigt sexig video om jag får säga mitt! ;) 

Nu ska jag & Malin åka ut till vattmyren till Tessi för lite
lördagsmelodifestivalmiddagochmysmedguitarhero-kväll.
Puss på er!
 


Kommentera gärna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0