Körkort!!!!!!!!!!!!

Hejsan svejsan!
Tillochbörja med vill jag bara ändra mig angående förra inlägget.
Det är inte Silja vi ska åka med, det är Cinderella!  Men hallå, de e ju sjukt mycket roligare! :D
Dom ska tydligen spela in färjan under turen också, HÄRLIGT! ;D
Vilka tror ni hänger i Håkans bar? Jo vi!
Haha, ska ladda kameran nu så det blir lite pics från båten.
Båten avgår från sthlm klockan 6 ikväll, Full fart! :D

Igår hade jag hursomhelst en riktigt bra dag!
09:35 satt jag på vägvärket i östhammar med blandade känslor.
Tur va väl att det var några gammlingar som skulle spela boule i rummet bredvid
för det var en söt tant som var van vid att träffa på nervösa ungdomar där.
Så hon började prata om när hon körde upp när hon var ung..det hjälpte! :)
Det var en röd saab jag körde upp med, helt annorlunda än vad jag är van vid.
Började med att jag glömde bort tutan och bromsen på inre säkerhetskontrollen. (Y)
Hela uppkörningen tyckte jag var katastrof och eftersom jag var säker innan på att
jag skulle kugga så blev jag väl inte så besviken.

Men om jag tänker efter så gick det rätt bra ändå, jag körde säkert och jag klarade av
momenten utan problem.  Förutom den där jävla parkeringen..
Jag skulle backa in mellan två blåa bilar som hade två bilars mellanrum. (ej fickparkering)
Jag gjorde det fruktansvärt svårt för mig själv och när vi åkte därifrån sa jag
"Jag är medveten om att det där var en väldigt dålig parkering" och sen tog han upp
blocket och skrev och sa att vi skulle tillbaka till vägvärket. *KUGGAD*

När jag sedan parkerat där sa han åt mig att andas och sen "Jag tänker godkänna det här" :o
SKOJAR HAN MED MIG tänkte jag. Men nej de gjorde han inte...men han hade saker att
påpeka och det var jag själv medveten om!  MEN HERREGUD, JAG HAR KÖRKORT!
Att nästan va säker på att man e kuggad och sen klara det..det kom vackra glädjetårar
sen kan jag säga!  18/2-09 <3


Kommentera gärna :)
Postat av: Annelie

Grattis tjejen!! :D

2009-02-20 @ 09:51:01
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Taaackar :)

2009-02-20 @ 19:54:22
Postat av: Anonym

Ååå vilken härlig känsla de måste vart' :D Skitkul blogg btw!

2009-02-27 @ 19:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0