Smakar som glass med hallon i munnen!

Vilken fullspäckad dag jag har haft!
Började med att alarmet ringde 05:45 vilket var hemskt.
Men 06:50 stod jag och väntade på bussen som skulle ta mig till östhammar
för min körlektion med conny's. Skitnervös var jag faktiskt, det var första gången
jag körde med någon annan än min far (förutom me juppe på halkan då).

Jävla stram kille de där, usch.. verkligen inte min typ av människa!
Men det var en givande lektion med nyttiga saker så jag är nöjd.

Mässutbildningen i uppsala var jävligt skoj sen faktiskt. Johan ståhl sa en del bra grejjer.
Det känns som att det kommer bli något av mig faktiskt, jag har satt upp mål i livet! :)
 ang UF så har vi väldigt mycket o göra innan mässan bara, men de grejjar vi tjejer! :)

Sen måste jag säga att jag är toknervös inför morgondagen då jag har
första dagen på praktiken på Willy:s! Hoppas att det finns några snälla människor
som vill ta hand om mig. Hur det gick får ni höra om imorgon!

Pappa och jag har varit ute och kört nu på kvällskvisten också, han erkände faktiskt
att han tyckte jag var rysligt duktig på att köra nu ;) Förutom att jag skrämmer honom
när jag åker för fort fram i korsningarna. Nåja, det går att åtgärda.

Nej nu måste jag faktiskt sminka av mig och hoppa i säng om jag ska vara pigg imorgon.
För ett bra första intryck är ju viktigt...Sov gott!


Kommentera gärna :)
Postat av: Raggy

hahah, du kunde inte spamma lite mera? :D

Jag förstår, men SKOR?! hahaha :D

När är du anträffbar då till att lämna skor te? :)

2009-02-03 @ 22:30:46
URL: http://ragz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0