When I think about it.

Blondare och längre hår? Ja tack! NuNuNu!



Har haft en hemsk dag på Willy:s idag. Efter frukosten gick luften bara ur mig och sen
orkade jag ingenting, kände mig mest tung. Skulle faktiskt vara skönt att va lite sjuk nu
o ligga hemma o sova. Det skulle jag behöva tror jag.

Natten var inte den bästa heller. Vaknade första gången runt 1 och trodde jag vaknat av
mitt alarm och skulle kliva upp. Jobbig tanke me tanke på hur trött jag var då.
Insåg att klockan bara var 1 och kunde pusta ut o sova lite till.
Vaknar andra gången i panik 05:20, uppfattade det som att jag skulle gå till
bussen om 10minuter så jag nästan sprang upp och skulle klä på mig astrött som jag var.
Sen insåg jag att det inte alls var dags att gå upp egentligen och då var jag verkligen assur.
Gick in i köket till pappa och svor lite sen gick jag och la mig och vakna av alarmet 05:45.
Var väl så orolig att jag skulle försova mig att det blev åt fel håll istället...Allt för att jag skulle
börja klockan 8!...

Dålig morgon? oja!

Alla hjärtans dag då.... Dejt någon? :D
Haha!


Kommentera gärna :)
Postat av: Fredrik J

haha! Jag får väll offra mig för din skull då/ Fredrik J

2009-02-13 @ 13:55:50
Postat av: Maliin

haha gulligt av dig fredrik ;)

2009-02-13 @ 20:21:46
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha :) bangar du eller

2009-02-14 @ 00:04:41
Postat av: Malin

jag bangar aldrig ;)

2009-02-14 @ 14:39:30
Postat av: F

haha :P Ge mig ditt nummer då malin

2009-02-14 @ 14:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0