Inbakad

Fick precis ett nej från Ikea vilket kändes surt..
Någon som har något bra tips på vart man kan praktisera?

Blir nog en krogrunda med flickorna imorgon, känner att jag behöver det.
Men det är inte alkoholen jag behöver, bara omgivningen..
Av erfarenhet vet jag att man inte finner några bra killar på krogen..
Vart finns dom? Eller är det verkligen så att alla oupptagna killar är skit?

Pappa ringde för en timme sen och meddelade att han var tvungen att jobba över
och mamma är på trav så jag får lov att spendera kvällen med mig själv, lucky me!

Nej nu blir det heat lotion på mina tegelstenar till vader, cya!


Kommentera gärna :)
Postat av: Anonym

haha, ja vet ;D hade aldrig heller hört talas om det innan Niclas visade (;

2009-01-22 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0